söndag 17 augusti 2008

Trångbott värre


Så här ser det ut hemma hos mig. Försöker förgäves att trolla med ytan, vänder på soffan hit o dit, men hur jag än vrider o vänder så nog är det något ivägen.
Snedtak, vinklar o vrår i all ära, ge mig raka väggar med normal takhöjd Tack!
Så lusläser man varenda inredningstidnig efter några käcka tips på möblering o placering, men det verkar inte som att det är så många fler än jag som har en TV i sitt hem...
Nu funderar jag ialla fall på hur jag ska lyckas övertala min käre sambo att bygga ett finfint TV- skåp åt mig. Kanske till jul om fyra år! Hi hi.
Om det är någon som känner igen sig i mitt dilemma så skriv gärna några rader, eller kanske någon sitter inne med den perfekta lösningen...
Hoppas ni har överseende med den dåliga uppdateringen på bloggen, jobbar sent nästan varje dag. Men snart är både jag o syrran på plats i butiken igen, då blir det mer ledig tid. Kanske...
På återseende Caisa.

2 kommentarer:

Linnea Yngvesson sa...

Så duktig du är och uppdaterar i din kära blogg! & vilken härlig bild på lilla Tya dår i hörnet! :D

Carolina sa...

det blir inte mer "ledig tid" hörrö du du. Nu blir det förberedelser för en stämmningsfull adventstid i Hälsö hamn. Mysigt du har det hemma tycker jag. Härliga bilder.