tisdag 26 augusti 2008

Släktkalas

Hejsan svejsan.

Så har man lyckats genomföra både släktkalas, på lördagen, & barnkalas, på måndagen.
Det är inte utan att man är lite stolt över sig själv.
( som ni kanske förstår så faller det sig inte helt naturligt för mig att anordna såna här enkla tillställningar, råkar helt o hållet sakna organisations förmåga, hi, hi)
Hursomhelst så blev det jättelyckat, vädret var fantastiskt, hamburgarna var goda o viktigast av allt: Tuva var jätteglad.
Min lille kusin Nisse o Tuva i full fart nerför rutchkanan Kan ni se här ovan.
Tyvärr får min rumpa inte plats så det blev inget åkande för min del. Alldeles lagom höjd annars. Man börjar ju närma sig de Trettio...


Syster Yster & jag, inte stressad alls...
Kastade i princip fram tårtan o tvingade alla att komma o proppa i sig, innan syrran var tvungen att åka o jobba. Hi, hi. Stackarna, de hade precis svalt hamburgarna.

2 kommentarer:

Carolina sa...

det var mycket trevliga kalas, säger jag o olly som fick komma på båda. nu bloggar du för fullt du är duktig du. puss

Anonym sa...

Jag och lille Nils tyckte oxå att det var ett supermysigt kalas. Vi hade en jättemysig helg ute på Hyppeln. Puss o kram