torsdag 14 augusti 2008

Kalas planer


Hejsan.

Jag har väl inte vart den flitigaste bloggaren direkt, men jag sitter och experimenterar lite nästan varje dag för att försöka lära mig lite mer.
Kolla gärna in syrrans blogg: storasysterdip.blogspot.com ,
hon har varit jätteduktig.
Har ialla fall skaffat en ny FUNGERANDE kamera, så nu ska det bli kul att fota och lägga in bilder.
Planerar just nu för min lilla Tuvas treårs kalas, söker med ljus och lykta efter den perfekta presenten. Ganska svårt faktiskt när mamman är väldigt kräsen. Hi hi. Någon som har ett tips? Önskar att man kunde svänga ihop värsta kalaset a`la Leila, men jag får nog känna mig mäkta nöjd om gräddtårtan hänger ihop...
Tack för idag, slut för idag.
Kram Caisa

2 kommentarer:

Linnea Yngvesson sa...

JAG KOMMER ;)
Humm... Jag grunnar på vad jag ska ge henne!

Carolina sa...

trevligt att du anstränger dig med bloggen o kalas. Ge henne en ny kundvagn... helst gul o blå...