måndag 1 september 2008

KÖPGALNA!

Så har man varit på mässa igen. Kan inte påstå att inspirationen flödade direkt, man kan nästan tro att det är helt ute med jul i år. Och jag som älskar jul! Men tro nu inte att detta hindrade oss från att snoka upp varenda pryl som kan vara värd att ha inför höst och jul, O nej, vi var lika köpgalna som vanligt( om inte värre).
Jag brukar säga att två shopoholics inte ska driva butik...
Många vackra julkulor o annat trevligt pynt blev det allt. Samt en del möbler, vackra överkast & mycket gott godis.

Jag glömde ju såklart min kamera hemma, men det var nog likaså bra. Syrran hade nämligen med sig sin och motiven verkade mest ha blivit mig bakom diverse färgglada drinkar... oops... Nåja, det får man väl bjuda på, kolla in hennes blogg så kanske hon lägger upp någon bild på eländet. Hi, hi.

Nä nu får jag nog gå ut i regnet med min stackars vovve.

Tack för idag. Slut för idag! Caisa

2 kommentarer:

Carolina sa...

köpgalen det får stå för dig... Tycker att du ska visa vilket fint rum din lilla Tuva har.
kram syster yster

Linnea Yngvesson sa...

Ja, tillslut, men då kom det ur röven :D Haha. <3 Saknar er en massa. Kan man ta sej ut ngn dag så kommer jag :D